19.04.2023 Celodenný metodický deň – pedagogickí a odborní zamestnanci sa zúčastnili týchto aktualizačných vzdelávaní:
- Dendrologický chodník botanickej záhrady
- Hospodárska výroba na Spiši
- Efektívne digitálne nástroje pri výchove a vzdelávaní. Aktivizujúce metódy pre prírodovedné vzdelávanie v základnej škole
- Programovanie micro:bitov
- Tvorivé dávanie a dostávanie, výtvarná tvorba Helmuta Bistiku
- Outdoorové aktivity 2
- Škola ako priestor na sebarealizáciu učiteľa a žiaka. Spätnoväzbové hodnotenie a práca s chybou
- Ako na to – tvoríme úlohy pre žiakov. Osem aktivizujúcich metód na úvod hodiny
- Banský skanzen v Hnilčíku
- Exkurzia po pamiatkach v meste Spišská Nová Ves
- Inovatívne digitálne nástroje vo výučbe (SLOVAK VENTURES) + Inkluzívne vyučovanie na 1.stupni ZŠ (Macmillan)
- Inkluzívne vyučovanie na 1. stupni ZŠ (Macmillan) + Inovatívne digitálne nástroje vo
výučbe (SLOVAK VENTURES)
- Rozširovanie matematickej a čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní
- Problematika ochrany detí pred násilím. Bezpečnosť v on-line priestore
- Práca pedagogického asistenta s deťmi a žiakmi z MRK 2
- Neuromotorická nezrelosť. Prehľad diagnostických a terapeutických metód využívaných pri práci s deťmi a mládežou s poruchami učenia, správania, koncentrácie (s praktickými ukážkami)
________________________________________________________________________________________________________
Základná škola, Bystrany 13, 053 62 Bystrany
je v školskom roku 2022/2023 v súlade so zákonom 138/2019 z.z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, poskytovateľom aktualizačného vzdelávania:
- INTEGRÁCIA vs. INKLÚZIA – osobitosti vzdelávania žiakov so ŠVVP
Hodnotiaca stupnica hodnota 5 – som úplne spokojná/ý |
hodnota 4 – som spokojná/ý |
hodnota 3 – som skôr spokojná/ý |
hodnota 1 – som nespokojná/ý |
hodnota 0 – som úplne nespokojná/ý |
|
Č. ot. |
Otázky pre absolventov AV |
Počet odpovedí |
|||||
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
||
1 |
Ako hodnotíte obsah vzdelávania s ohľadom na obsah jednotlivých tém vzdelávania? |
26 |
8 |
|
|
|
|
2 |
Ako hodnotíte rozsah a úroveň odborných vedomostí lektorky/lektora? |
33 |
1 |
|
|
|
|
3 |
Ste spokojná/ý s prístupom lektorky/lektora k účastníkom vzdelávania? |
33 |
1 |
|
|
|
|
4 |
Ako hodnotíte úroveň komunikácie lektorky/lektora s účastníkmi vzdelávania? |
34 |
|
|
|
|
|
5 |
Ako hodnotíte použité formy vzdelávania? Akú inú formu by ste preferovali, resp. považovali za efektívnejšiu? |
31 |
3 |
|
|
|
|
6 |
Ako hodnotíte použité metódy vzdelávania? Akú inú metódu by ste preferovali resp. považovali za efektívnejšiu? |
31 |
3 |
|
|
|
|
7 |
Ako hodnotíte dostupnosť a ochotu lektorky/lektora – konzultácie v prípade potreby, elektronická komunikácia a pod.? |
30 |
4 |
|
|
|
|
8 |
Ako hodnotíte celkovú časovú dotáciu vzdelávania vzhľadom na obsah vzdelávania? |
23 |
11 |
|
|
|
|
9 |
Vyhovovala Vám frekvencia vzdelávacích aktivít? |
25 |
9 |
|
|
|
|
10 |
Ako hodnotíte komunikáciu lektora s účastníkmi vzdelávania počas vzdelávania? |
33 |
1 |
|
|
|
|
Na nasledujúce otázky odpovedali respondenti „áno“/ „nie“ alebo doplnili voľné odpovede.
Číslo |
Otázka |
Vaša odpoveď |
11 |
Hodnotíte atmosféru vzdelávania ako pozitívnu a tvorivú? |
34 |
12 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
|
13 |
Považujete lektorku/lektora za experta v danom obsahu vzdelávania? |
34 |
14 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
|
15 |
Považujete nadobudnuté poznatky, skúsenosti a zručnosti za využiteľné vo Vašej pracovnej činnosti? |
33 |
16 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia: 1 NIE – bez uvedenia dôvodov |
|
17 |
Považujete nadobudnuté poznatky, skúsenosti a zručnosti za využiteľné vo Vašom ďalšom profesijnom rozvoji? |
34 |
18 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
|
19 |
Odporučili by ste absolvované vzdelávanie svojim kolegom? |
34 |
20 |
Ak ste na predchádzajúcu otázku odpovedali NIE, môžete uviesť dôvody Vášho hodnotenia:
|
2. Zmeny školského kurikula – kreatívny pedagóg