MZ pre špeciálne triedy
Mgr. Marcela Gardošíková
Plán práce MZ vychádza z :
- Sprievodca školským rokom 2020/2021
- Plán aktivít ZŠ Bystrany na školský rok 2020/2021
- Analýza činnosti MZ za uplynulý školský rok 2019/2020
- Štátny vzdelávací program
- Školsky vzdelávací program
- Dodatok č. 16 k Šk VP
- Metodické usmernenie MŠVVaŠ SR, ŠSR, ŠPÚ
- Metodický pokyn č. 19/2015 na hodnotenie a klasifikáciu prospechu a správania žiakov s mentálnym postihnutím – primárne vzdelávanie
- Plán aktivít na podporu rozvoja čitateľskej gramotnosti
- Plán aktivít na podporu rozvoja prírodovednej gramotnosti
- Plán aktivít na podporu rozvoja matematickej gramotnosti
- Plán aktivít na podporu rozvoja digitálnej gramotnosti
Všeobecné ciele MZ pre školský rok 2020/2021
- Vo výchovno – vzdelávacom procese v 2. – 4. ročníku postupovať podľa vzdelávacieho programu pre žiakov s mentálnym postihnutím ISCED 1 – primárne vzdelávanie variant A, B s platnosťou od 1.9.2016
- Vo výchovno – vzdelávacom procese v 5. – 9. ročníku postupovať podľa vzdelávacieho programu pre žiakov s mentálnym postihnutím ISCED 1 – primárne vzdelávanie variant A, B s platnosťou od 1.9.2016
- Pri hodnotení a klasifikácii postupovať podľa metodických pokynov č.19/2015 na hodnotenie a klasifikáciu prospechu a správania žiakov s mentálnym postihnutím – primárne vzdelávanie a podľa školského vzdelávacieho programu
Hlavné ciele MZ pre školský rok 2020/2021
Hlavné ciele MZ pre školský rok sú zamerané na pedagogických zamestnancov:
- Interné vzdelávanie PZ vedúce k skvalitňovaniu prípravy na vyučovanie
- Skvalitňovanie vyučovania PZ (efektívnosť práce vo vyučovacom procese
- Tvorivosť PZ
- Sebavzdelávanie a sebazdokonaľovanie PZ
- Zvyšovanie odbornej úrovne práce PZ
- Monitorovanie a hodnotenie úrovne vzdelávacích výsledkov žiakov
- Identifikovanie silných a slabých stránok výchovno – vzdelávacej činnosti PZ
- Skvalitňovanie výchovno – vzdelávacieho procesu prostredníctvom kritickej sebareflexie
- Realizovanie interného vzdelávania podporujúceho rozvíjanie odborných kompetencií PZ